Bár az alkalmankénti kedvezményes ajánlatok működhetnek, ha Ön új szalontulajdonos, szeretné az embereket gyorsan hűséges ügyfelekké alakítani – egy kedvezményes szolgáltatás pedig nem teszi ezt meg. A szalon ügyfelei érthetnek az akciókhoz: kihasználják a kedvezményt, és soha többé nem foglalnak időpontot. Figyeljen oda éppen ezért a marketingre.
Nail & Brown Stúdió marketing elérhető a szepsegszalon-marketing.hu weboldalra látogatva, tehát kattintson ide és informálódjon a legjobb stratégiákról. Egy friss fogyasztói jelentés szerint az ügyfelek 63%-a azt mondja, hogy a következő látogatása előtt ellenőrizni fogja a Google-t, hogy talál-e negatív véleményeket. Ezért fontos, hogy gyakran ellenőrizze a csatornát. Ha negatív véleményt kap, vegye fel a kapcsolatot a szerzővel, és tudassa vele, hogy meghallgatja panaszát. Ezután megpróbálhatja enyhíteni a helyzetet egy ajándékutalvány vagy jóindulatú gesztus segítségével a probléma megoldása és a felülvizsgálat orvoslása érdekében.
Ha valami, akkor a célközönséget az állandó leárazások tudnak bevonzani. Gyakran lealacsonyítja szolgáltatását és leértékeli szalonját, ezért olyan szalonpromóciókra van szüksége, amelyek bevételt generálnak. Ha kedvezményes árat akar kínálni, győződjön meg arról, hogy mögötte van egy egyértelmű KPI. Miután meghatározta a célt, tovább léphet egy promóció alapú szalonmarketing ötlettel. Az ajánlási engedmények nagyszerű módjai a hűséges szalonközösség ösztönzésének. Hűséges ügyfelei a legjobb hirdetői lehetnek majd, ezért mindenképpen ajánljon nekik valamit cserébe, ha bevezetnek valakit a vállalkozásába a hálózatukból. Felajánlhat ajándékkártyát, százalékos kedvezményt vagy egy kis ingyenes kezelést. További részletekért és a teljes leírásért nézzen be bátran a szepsegszalon-marketing.hu weboldalra.