Hogyan lehet elszúrni a Rólunk rovatot?

Ma már a cégek túlnyomó többsége rendelkezik valamilyen online platformmal. Ez nagyon fontos, ugyanis a többség először az interneten tájékozódik és csak utána választja az adott szolgáltatást vagy terméket. Amellett, hogy létrehoz egy online weboldalt, az is nagyon fontos, hogy a Rólunk elnevezésű aloldal hogyan írod meg.

[wp_ad_camp_1]

A Rólunk aloldal helyes megírásáról ezen a linken tudhatsz meg bővebb információkat! Na, de hogyan is kell megírni a bemutatkozást? Sokan úgy gondolják, hogy ez egyszerű feladat, így valamelyik munkatárs vagy épp te egyszerűen, gyorsan megírod, aztán jöhet is a következő feladat. A rossz hír az, hogy a bemutatkozó szöveget rendkívül sokféleképpen el lehet szúrni. Vannak cégek, akik lelkiismeretesen, a kezdetektől megírják a bemutatkozó szöveget, minden apró részletre ügyelve. Ennek eredményeként létrejön egy többezer karakteres szöveg. Ezzel az a legfőbb probléma, hogy a legtöbb ember rögtön el fog kattintani és el sem kezdi olvasni a terjedelmes szöveget. Vannak, akik épp ellenkezőleg, inkább röviden, de tömören fogalmazzák meg a szöveget. Néha ez annyira „jól” sikerül, hogy mindössze pár mondat, esetleg egy Facebook oldal link szerepel az aloldalon bemutatkozó szöveg gyanánt. Talán mondanunk sem kell, ez sem túl jó.

Nagyon gyakran magával a szövegíró személyével van a probléma, hiszen, ha nem hivatásos szövegíró írja meg a bemutatkozó szöveget, hanem Gizike, a titkárnő, aki úgy is mindig jól fogalmazza meg az e-maileket, akkor nagy valószínűséggel nem lesz éppen ütős a szöveg. Nem csoda, hiszen nem ez a szakmája, így nem is várható el tőle, hogy kiváló marketing szöveget írjon. Éppen ezért azt javasoljuk, hogy bízd a munkát egy profira, aki pontosan tudja, mit kell tenni annak érdekében, hogy az ügyfelek számára valóban tetszetős bemutatkozó szöveg jöjjön létre!