Arculat tervezés Nyíregyháza – a logótól egészen a komplett céges megjelenésig

Aki már próbált valaha webáruházat létrehozni, az tisztában van vele, hogy nem egy fél órás, ebédszünetben összedobható dologról van szó, hanem igenis nagy munka, amit egy amatőr közel sem tud olyan eredménnyel létrehozni, mint egy profi.

[wp_ad_camp_1]

Arculat tervezés Nyíregyháza – a design egy külön válfaja a webáruház készítésnek. Elsősorban ez az, ami alapján a vásárló dönt, hogy már az első pillanatban elhagyja – e az oldalt vagy tovább nézelődik. Úgy is mondhatnánk, hogy olyan, akár a boltok dizájnja. Ha nem kelt jó benyomást, valószínűleg nem ott fogjuk elkölteni a pénzünket. Persze, minden ember más, így jogosan merül fel a kérdés, hogy milyen a jó arculat. Egy igazán jó arculat nem sablon, így megkülönböztet a versenytársaktól, egyedivé teszi a céget és a termékeket. Éppen ezért nem érdemes koppintani vagy hasonlót készíteni, hisz pont az a lényeg, hogy a konkurenciától megkülönböztethető legyen a cége.

A legtöbb arculattal nem fedezték fel a spanyolviaszt, vagyis semmiben nem különböznek a többitől. Esetleg egy – két változtatást eszközölnek rajtuk, de semmi innovatív nem fedezhető fel rajtuk. Pedig az újszerű ötletek felhívhatják a figyelmet a vállalkozásra és annak termékeire. Bizonyos kereteken belül tehát újítónak kell lenni. Bizonyos bevett szokásoktól nem érdemes eltérni, azonban a teljes sablon sem jó megoldás. Egy új fajta szín, forma vagy maga a név és annak hangzása során nyugodtan engedje szabadjára kreativitását és képzelőerejét. Példának okáért, ha a Prezit nézzük, neve rövid, tömör és rögtön tudja mindenki, még külföldön is, hogy miről van szó. Egy hozzáértő óriási segítséget jelenthet nem csak abban az esetben, ha most készül beindítani online webáruházát, de szeretne változtatni rajta.