A 80–20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet

Ha hiányzik egy cég életéből a közösségi médiás kapcsolattartás, akkor nem lesz meg a kapcsolat a cég és az ügyfél között, ami pedig ahhoz vezet, hogy a cég ügyfeleket veszít. A bevétel nagy részét viszont a meglévő ügyfelek hozzák be, erről is szól a Pareto-elv, amiről bővebben olvashat az atpszovegiras.hu weboldalon tehát érdemes ide kattintani.

[wp_ad_camp_1]

A 80–20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet megtekinthető az atpszovegiras.hu weboldalon, tehát ha többet tudna meg a 80-20 szabályról, vagy másnéven  a Pareto-elvről, akkor itt a helye weboldalunkon. A Pareto-elv szerint tetteink következményének 80%-a az okok 20%-ára vezethetőek vissza, ami az üzleti életben azt jelenti, hogy a vállalkozás bevételének 80 %-át a vevők 20%-a hozza. A visszajáró, hűséges ügyfeleket éppen ezért nagyon meg kell becsülni,  mert a bevétel legnagyobb része ezektől az ügyfelektől származik. A közösségi médiafelületek megfelelő kezelésére lesz a leginkább szükség ahhoz, hogy megtartsa ügyfeleit, hiszen a közösségi oldalak által maradhat csak igazán kapcsolatban az ügyfelekkel. Persze a közösségi médián kívül más területeket sem érdemes elhanyagolni.

Amennyiben kérdések merülnének fel a 80-20 szabályról, vagy esetleg szolgáltatásainkról és árainkról kérdezne, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot segítőkész ügyfélszolgálatunkkal az atpszovegiras@gmail.com e-mail címen, vagy tárcsázza a 30 445 9128 telefonszámot és itt minden egyes kérdése megválaszolásra kerül majd. Ha bővebb leírást és további információkat szeretne megtudni a Pareto-elvről, annak jelentőségéről akkor nincs más dolga mint felkeresni weboldalunkat az atpszovegiras.hu-t és itt bővebben olvashat majd arról is hogy ki volt Vilfredo Pareto és egyéb hasznos információkat is olvashat majd, ezért megéri benézni hozzánk.