Rólunk – avagy hogyan kell bemutatkozó szöveget írni?

Ahány cég, annyiféle Rólunk rovat. Számtalan módon meg lehet írni, azonban sok esetben a bemutatkozó szöveg egyáltalán nem éri el célját. Ennek oka nem az, hogy az emberek nem kíváncsiak rá, hanem hogy a szöveg nem kelti fel az olvasó érdeklődését.

A Rólunk rovat helyes megírásáról itt érhet el bővebb információkat! A bemutatkozó szöveg megírásának sok cégtulajdonos nem tulajdonít nagy jelentőséget, ami nagy hiba. A bemutatkozó szöveg ugyanis nem csupán egy egyszerű szöveg, hanem a cég lenyomata. Azért nem azt írjuk, hogy a cég története, mert nem feltétlenül arra van szükség, hogy több évnyi vagy évtizednyi fogalmazást írjon a cég történetéről. Sőt, mi több a több ezer karakter elrémít az olvasót, aki neki sem áll elolvasni a terjedelmes szöveget. Éppen ezért egyáltalán nem ajánljuk, hogy bő lére eressze a szöveget, azonban a szűkszavúság sem éppen kifizetődő, sőt hanyagságra utalhat. Olyan, mintha a cég tessék-lássék módon foglalkozna a bemutatkozó szöveggel és ez az értékesített szolgáltatásra, termékre is hatással lehet.

Meg kell találni az aranyközéputat. A pár mondatos bemutatkozó szöveg és a több oldalon át folytatódó ömlengős szöveg sem megfelelő. Érdemes a cég küldetését, céljait leírni, hogy miért érdemes a vásárlóknak a cég termékeit, szolgáltatásait választani. Viszont jó tanács, hogy ha sehogy nem megy a szövegírás, nem tudja hogyan is fogjon hozzá, akkor azt javasoljuk, hogy kérje szakértő szövegíró segítségét. Egy objektív szempár sokkal jobban átlátja a céget és nagyobb tapasztalata van abban, mi az, amit az olvasó szívesen olvas. A helyesen megírt bemutatkozó szöveg arra ösztönzi a potenciális vásárlókat, hogy megtekintse a szolgáltatást vagy termékeket. Bővebb információkat és elérhetőséget az atpszovegiras.hu weboldalon talál!